Thursday, August 16, 2007

Äntligen lite tid över.

Har nu flyttat och kommit i ordning.Börjat jobba och allt känns bra tycker både jag och barnen.
Men det har varit en MYCKET tuff sommar med flytt,nytt jobb och en vårdnadstvist men jag står på fötterna iallafall men har blivit ganska tilltufsad på många plan.Pga av stressen så har det blivit mycket sockar stickat ,hjärnan är ju inprogrammerad på sockmönster :)
Annars har jag gjort en liten kofta till en baby Elin,en sjal till min en syster som har varit ett otroligt stöd under vårdnadstvisten,hon fanns där och fångade upp mig då familjerätten knäckte mig psykiskt!Hon är guld värd!Annars har jag gjort en one-skein åt mig själv i bomullsgarn och pälsgarn,blev jätteläcker.Just nu har jag på stickorna en mosstickad långkofta i tunnt ullgarn,Barbro hjälpte mig att färga garnet och det är ljuvligt i rött,lila och turkost.Det kanske låter hemskt men i verkligheten så är det jätte snyggt.Sen har jag givetsvis ett par sockar på gång.Det är perfekt på bussen då jag för tillfället är placerade på jobb ute i Lindome omvårnadsteam.
Bilder kommer.
Må så gott alla

No comments: