Friday, September 14, 2007

Tvättstuga...traallaa...

Jag och mina barn var på läger förra helgen.Vi hade jätte trevlig med div aktiviter och grillning.När vi kom hem så luktade vi som rökta böcklingar!Jag hade varit förutseende nog att boka tvättstugan dagen efter.Lite stressad går jag dit,efter tvättiden så skulle jag jobba.När jag ska ner och hämta det sista så upptäcker jag att jag har tvättat dotterns ulltröja i maskin..nej den överlevde inte!Kan ju säja att den är mycket kompakt och liten:)Det var ju bara att ta med den upp och visa vad jag gjort.Dotter tittar och säjer -Men mamma du har ju aldrig förstört nån tröja förut och det var ju min favorit.Gissa vem som är väl medveten om att det var favoriten.Lyckligtvis så finns garnet kvar på Garntjänst så jag har beställt till en ny tröja men det var ju inget som var på min "att göra"lista just nu.
Annars håller jag på med ett lite hemligt projekt,folk omkring mig får ju barn...
Har också fixat paket till min hemlige vän,postas i kväll på väg till jobbet.
Hoppas hon blir nöjd.

No comments: