Friday, October 5, 2007

Rally+jag har blivit taggad.

Här kommer ett kort på "vår"kattherre.

Sen har jag blivit taggad av IngerF och ska nu svara.

1.Tycker inte om kedjebrev så detta lär inte gå vidare.

2.Kontrollmänniska jajamensan men jag jobbar på att bli hmm normal:)näe skämt åh sido jag försöker verkligen släppa lite på mitt kontrollbehov..

3."Kämpar" som en TIGER när det gäller mina barn och deras behov.

4.När det är kämpigt och tufft,stressigt i mitt liv så funkar inte hjärnan utan jag måste använda beskrivning till stickning och är det riktigt illa så blir det bara sockar...periodvis har det blivit många sockar.

5.Tappar tron på mig själv ibland,tror inte att jag duger som jag är...inte värd nåt...

6.Självständig både på gott och ont,ibland alldeles för självständig men jag fixar det mesta.

7.Kan vara ganska spydig...ur min mun hoppar inte alltid små söta grodor utan bredkäftade paddor!Men jag brukar stå för min åsikt och paddorna kommer inte utan anledning.Jag är den jag är och det är bara så.

Ja det var lite sanningar det.

No comments: