Thursday, January 10, 2008

Kors i taket vad jag måste ha varit snäll...

för tomten kom flera gånger till mig!Först skickade tomten Irene två nystan Regia,Kaffe Fasset Kollektionen och en choklad kartong.Chokladen delade jag med mina barn.Sedan kom mina barn och vi hade julafton.Av de fick jag örhängen,armband,ring och doftljus.Sean kom Veronica med paket från mina föräldrar,en bok och en thesil(hade inte etiketten varit kvar så hade vi nog fått fundera ett tag till vad det var då den såg ut som en njaa en rymdblomma...och två påsar med theer.Av Veronica fick jag en komplett samling korta strumpstickor i bambu!och en våg så jag kan väga mitt garn.Tusen TACK alla underbara människor som förgyller min tillvaro!!!

Har precis avslutat ett par raggsockar från tån,de har extra långa skaft.De är en beställning från min arbetskompis Tina.
Men eftersom jag och kameran inte är vänner så dröjer bilderna lite men de kommer.
Annars har jag roat mig med att göra hmm Ulrikas surprise garn alltså eget Dazzelgarn.Det var jätte kul.

No comments: