Tuesday, June 16, 2009

Inga bilder idag...

då kameran är på semester med sonen och mamma inte har lärt sig att använda mobilen att ta kort med :)
Har varit och hälsat på mina föräldrar oh ja det blev mycket glada och överraskade.Var sedan hos vännen I och familj och åt en god middag.Han med att träffa en del gamla stickvänner också.Hade en jätte trevlig helg med god mat och trevligt sällskap!Tackar!

Vännen V och jag har ju som sagt var gemensamt bestämt att vi ska tömma våra stickkorgar på div projekt...så ja jag har tittat och suckat lite men nu ska det bli av!Håller på att göra avmaskningsvarvet på Norrskenssjalen och ska blocka den i morgon då jag är ledig och sedan överlämna den till vännen G på torsdag. Då var det genast ett projekt mindre :)Men som nr2 att färdigställa blir dotterns kofta,har två halva ärmar kvar att göra,på stickor 6 så det är ju snabbt gjort...Hittade även en halvfärdig mössa...ja vintern är snart här igen!Hade också en påbörjade tröja till sonen,behöver förlänga ärmarna och sedan räkna om kroppen då han har vuxit väldigt mycket, ja det var lite smått och gott i korgen men nu ska den tömmas!Nån mer som vill hänga på så vi kan peppa varandra? När jag tömt korgen så ska jag unna mig nåt jag verkligen vill ha,har ännu inte bestämt mig vad.

Må så gott alla där ute.

No comments: