Monday, June 28, 2010

Byteshandel gillar jag:)

Hade garn som var hyllvärmare och det bytte jag mot detta ljuvliga armband från Ann-Helene,www.ann-helensalster.blogspot.com.Tusen tack!
Har även skickat iväg choklad och garn paketet,vet att det har kommit fram och att mottagaren var nöjd.Har också skickat en mugg garn men det skulle till Danmark så det tar väl lite längre tid. Har nu gjort ett par herrsockar och börjat på ett par nya,det är beställning.Mellan varven så gör jag som sagt var mormorsrutor.

Satte barnen tåget till farmor och farfar,blixtvisit då farfar är mycket sjuk.Såg till att Lotta har en sockstickning med sig då vet jag att hon kopplar bort världen en stund,sonen har sin NintendoDS.Lotta hade ju fått 6-trådigt sockgarn av sin hemlige vän så det började vi på.

Nu sitter jag och väntar på en hund,Lotta skulle vara hundvakt men när det blev som det blev så rycker jag in och passar Ronnie.Det är ju alltid trevligt med sällskap.
Må så gott alla där ute.

No comments: