Sunday, October 10, 2010

Nu har hösten kommit...

och sommaren gått. En hel del har hänt,både roligt och sorgligt.Barnens farfar har tyvärr gått bort så det har varit lite kämpigt då han betydde väldigt mycket för oss.Men vi har ju kvar våran underbara farmor!Jag har haft semester med Veronica.Lotta varit och seglat med ts Brita och varit konfirmandfadder och haft det jätte kul."Nisse" har varit i Grundsund och även på Kristinebergs forskningscenter i Fiskebäckskil.Det tyckte han var väldigt kul med alla div djur och saker som finns i havet och Bengt som var snäll och visade honom allt och berättade.
Stickat har jag gjort,inte så mycket då det varit en ganska stressig sommar jobbmässigt för mig.Ja det har blivit bättre men jag trivs fortfarande inte.

Annars är det bra med oss...nån har kommit in i mitt liv...men jag tar det med små små steg ;)

Lottas tröja.
Garn Drops Deligth samt Muskat
Mönster jaa..ganska mycket efter eget huvud.
Åkes födelsedagspresent.
Halvvantar efter eget huvud.Garn 1nystan Nimbus.
Maggans födelsedagsvantar.
Garn Noro och Alpacka.Mönster från yll och tyll.
Må så gott alla där ute.

No comments: