Wednesday, February 16, 2011

Paket i min låda och lite stickat.




Har så underbara vänner som tänker på mig!Ett stort tack till er!Har fått så fina mössor och även div garn till sonens restgarns överkast i mormorsrutor.
Har själv gjort färdig sonens tröja.Mönstret är eget-inspiration av Kaffe Fasset.Garn är Fame trend samt Muskat.Jätte rolig att göra och ja den blev liggande då jag var tvungen att göra om halsen flera gånger innan den blev bra.
En födelsedags väst till Pia har jag gjort-mönster Drops bytte dock garn och gjorde den i dubbelt Andes istället får Polaris.
Sockor har jag också gjort samt ett gäng mormorsrutor.
Livet går vidare och jag mår väldigt bra,ser framemot våren nu.Längtar till Grötö!
Må så gott alla där ute.
Nu kommer diverse kort.Sonen i sin nya tröja.Pias födelsedagsväst,dottern modell.Mössa och halsduk från Barbro.Tack!Mössa från Veronica.Tack!Mössa från Vicky.Tack!

No comments: