Friday, March 21, 2008

Hmm blogger vill inte lägga upp mina bilder..

Så tyvärr kan jag inte visa nåt.
Har gjort färdigt ett par Monkeys i ett underbart blå-turkost garn.Av resterna har jag gjort ett par pulsvärmare åt dottern.Har även gjort ett par röda pulsvärmare med pärlor i alla möjliga färger.Ska nu inför helgen börja med ett par sockar att sticka på bussen då jag jobbar halva helgen...ja jag har fått ett "skitschema" men det går.Men på söndag kommer Veronica och även Carina.Åh det ska bli jätte trevligt!Veronica ska köra mig så att jag kan köpa ett nytt bord till vardagsrummet.Ska bli ljuvligt att slippa ta det på bussen.Carina kommer med garn ifrån Ingrid då vi har haft bytes affärer.Så ja det kommer att bli en toppen helg!Sen var faktiskt PÅSKHAREN här med ett stort ägg till bara mig!Ägget är ihop tejpat och får inte öppnas före påskafton!Gissa om vi,barnen och jag har lite diskret känt på det men det är oöppnat ännu.

Ha nu en trevlig helg alla där ute.

No comments: