Monday, April 7, 2008

Helg med överraskningar!






















Först fick jag paket från min vän Karen i USA.Det paketet innehöllen hel massa godsaker!Bla strumpstickor från knitpicks!De är helt ljuvliga att sticka med och eftersom jag också fick ett nystan Noro sockgarn så var jag bara tvungen att börja sticka,det förstår ni nog:)
Jag säjer bara tusen tack för din gåva Karen!
På fredagen var jag på föreläsning för jobbet.Hälsa och livsstil,en kanon föreläsning!Efter det så mötes jag och min dotter för att vänta på sonen som varit in till stan och handlat samt hämtat Veronica på centralen.
På kvällen åt vi gott och stickade.Veronica hade med sig garn från Barbro(sockklubben)och från Irene.Tackar!
Morgonen därpå åkte vi ut till Grötö allihopa jag,barnen och Veronica.Vi hade en jätte trevlig dag med trevlig människor god mat mycket garn att klappa på och mycket stickning.Träffade bla Mia som jag hade sambeställt garn med,garnet var ljuvlig.Kan ju konstatera att jag inte just nu lider nån brist på garn...Helgen har varit underbar!Tycker dock synd om Veronica då jag varit ganska stressad under veckan och jag nu hela helgen tappat bort allt och letat och tappat och letat om vart annat,men det är ju tur att hon känner mig :)
Det enda som är synd är att helgen gick så fort.

No comments: