Wednesday, September 3, 2008

Min kofta jaa.

Den blev stor som ett hus!Ja jag gjorde stickprov men sen la jag bort tröjan och efter ett tag började jag igen.Då höll jag inte masktätheten så nu när jag bara hade kvar att virka kanten så provade jag ...och konstaterade att jag behövde tältpinnar,en hel hög!Så nu har jag repat upp den och ska börja på nytt.Tack olov så har jag en mycket fin röd och vit peppare!Tack Cilla!Sonen sockar blir jätte läckra.Annars så håller jag på med minivantar till nyckelringar,bild kommer senare.Sonen och jag ligger genomförkylda så nu ska jag tillbaka till sängen och läsa,fick en sjalsbok i födelsedagspresent av Barbro!Tackar1Den ligger jag och läser och drömmer om tid.
Ida-jag ska göra din utmaning lovar.Åh Carina,september har bara börjat ännu.
Näe nu kallar sängen.


No comments: