Thursday, September 11, 2008

Paket från Irene och lite vantproduktion.

Igår fick jag ett paket från Irene med detta underbara Sarek garn.Tusen tack! Och som ni ser har det blivit vantar åt MIG!De bara väntar på att jag har tvättstugan.
Sen hade jag lite restgarner så jag började producera lite vantar...Dessa med hästarna ska jag ge till en kompis till dottern.Min dotter får vara där och rida och gosa med deras hästar så då tänkte jag att de skulle få nåt som tack.Vantar är ju aldrig fel då vintern närmar sig med storm steg.

Sen hade jag lite ideer som jag var tvungen att sticka så då blev det två par pluttis vantar och de är på väg till Vilja,ja jag har skrivit rätt adress denna gång:)Det är hjärtan på framsidan men de syns lite dåligt men de är där.


När jag ändå var igång så gjorde jag lite minivantar till nyckelringar...och fler blir det.Hade med mig till jobbet och det var en hel del som var intresserade av de så nu är det maxfart på stickorna.



Min kofta jaa den ska jag börja med efter helgen,jobbar denna helg så då blir det bara sockar på bussen till och från jobbet.Nu kallar sängen.Må så gott alla där ute.




No comments: