Thursday, May 7, 2009

Hemlis paket nr 2+notställ.


har kommit.Tackar!
Min hemlis skrev att hennes blogg innehöll ordet garn...hm jag funderar men min hjärna är tillfälligt mycket stressad:).Den är så stressad så jag här en dag tappade bort min dotters notställ,ett lite speciellt notställ att sätta på armen.Hon hade fått ett men det saknades en skruv så Pia´s man fixade det.Pia gav mig det i en liten vit plastpåse,sen åkte jag med Monica i hennes bil till pendeln.När jag kom hem så var plötsligt notstället borta!Dottern skulle gå Chalmers cortege och behövde verkligen detta notställ!Vi letade som tokiga,hemma på jobbet,ringde Monica ,hon letade i bilen.Jag ringde hittegods men näe notstället var borta.Dottern fick akut åka in till stan och köpa ett nytt...de kostar 495kr!Cortgen gick av stapel och dottern spelade.Fredagen jobbade jag och på kvällen skulle vi göra goda smörgåsar,öppnar skafferiet lyfter på brödet som ligger i brödkorgen...där under limpan ligger notstället!Jag stirrade på notstället och bara skrattade.Så som vi letat, överallt trodde vi.Men nu har det kommit tillrätta och jag behöver nog stressa ner lite.

På stickfronten gör jag lite sjalar men jag har varit så trött så det blir inte mycket gjort.
Annars ska jag börja förbereda inför dotterns konfirmation som äger rum under Pingst.
Må så gott alla där ute.

No comments: