Tuesday, May 12, 2009

Tankar och funderingar...

nu är det snart 2 år sedan jag flyttade från min hemby till stora staden.Jag kände 1 person i Mölndal.
Det jag saknar är vännerna V,I,L och H.Ok det har varit mycket tankar och funderingar och jag har haft mina downperioder men jag känner att jag gjorde rätt.
Jag ångrar inte en sekund att jag satsa allt på ett kort och drog.Visst livet blev inte riktigt som jag tänkt mig men jaa sånt är livet.
Jag har börjat skaffa mig ett nytt socialt nätverk.
Som ni vet så skiljer jag på kompisar och vänner och nu har jag fått många kompisar att umgås med och verkliga vänner.Jag känner att dessa människor accepterar mig för den jag är och att jag duger precis som jag är,att jag betyder nåt!

Tänk bara Gunilla med familj som bara fanns där och välkomnade mig och mina kottar.Pia,denna underbara människa!SusanneC och hennes Victor,Monica och SusanneH som trots att världen är mycket liten ville ha mig som vän.
Om ni visste vad ni betyder för mig!Ni är guld värda!

Jag mår bra idag,jag är någon och jag duger och betyder nåt!
Nu är jag redo för världen trots att vägen ibland kan vara gansk krokig men nu vet jag att jag har riktiga vänner på nära håll(även på långt håll)som stöttar mig.

Ett stort tack!

No comments: