Tuesday, September 29, 2009

Lite pyssel jaa



Just nu har jag semester och det är ljuvlig.
Ok jag har haft en hel del att göra med läkarbesök,föräldramöte,utvecklingssamtal mm.Men annars så har jag tagit hand om mig själv och barnen och mått gott!
Har haft besök av Veronica och vi har varit på Syfestival i Borås. Snälla Annika körde oss dit och vi hade en jättetrevlig dag alla tre.
Lite inköp blev det,inte mycket,dock en del julklappar som inte visas här:)men jag är nöjd med det jag fick tag på.

På stickfronten har jag gjort halvvantar och lite sockar,perfekt med små projekt när man sitter i väntrum. Har börjat på en sjal-halsduk till mig själv,är färdig med sjalen men ska nu bara hmmvirka kanten.Fick inspiration när jag och Veronica var på det trevliga affären Deisy design.Tänkte ha sjalen när jag ska till värmland till helgen då de har hotat med snö där uppe!

Ska nu lägga upp till ett par nya sockar då jag ska föräldramöte och utvecklingssamtal idag igen,tur att jag bara har 2 barn!

Må så gott alla där ute.

No comments: