Monday, October 26, 2009

God middag.

Tänkte bara upplysa om att min dotter som går under namnet "Lotta" kommer att känna sig för och dela blogg med mig.Hon kommer att börja sina inlägg med att skriva Lotta skriver.

Själv har jag varit på anställningsintervjuer jaaa...den senaste jag var på trodde jag bara var en men när jag kom dit så var där tre personer som var intresserade av mig! Hm snacka om att man fick en hel fjärilsfarm i magen men jag berättade om mig själv svarade på deras frågor och de presenterade sina ställen och jag tänkte och sa att jag givetsvis var intresserad av alla tre men talade om vart jag trodde jag skulle passa bäst.
Jag kommer att få besked tisdag eller onsdag denna vecka vart de placerar mig och jag hoppas verkligen att jag blir placerad i Rävekärr men vi får se. Håller tummarna!

På stickfronten så håller jag på med en kofta till en liten baby,ska göra halskanten och sy i knapparna,funderar på att göra byxorna till då den kommer i januari. Annars så är det sockar och halvvantar för hela slanten.
Ska nu till jobbet.
Må så gott alla där ute.

No comments: