Monday, February 8, 2010

Lotta skriver



Tusen tack min hemliga vän!Jag är jättenöjd.
Till vänster är mitt första paket och till höger är mitt andra .Jag ska strax börja sticka av sockgarnet,ska göra färdigt min Argosyhalsduk först,den är strax fardig.Jag fick lägga undan den då jag gjorde julklapparna till farmor och farfar.Jag håller på med benvärmare,den ena är färdig nr 2 ska bara maskas av.Kände att jag behövde ha ett par nu när det är kallt.Benvärmarna är inte stickade utan påtade tror jag det heter.Ganska kul att göra.


Här är mina halvvantar som jag gjort färdigt.Garnet är Frost och det har jag fått av Veronica.Vantarna är perfekta att ha i kalla klassrum.Sen är det mina benvärmare som väntar på avmaskning.Garnet heter New York och mamma köpte det i en billigshetslåda.
Till sist är det min halsduk,den stickas i Zauerball och jag älskar färgerna

No comments: