Tuesday, March 23, 2010

Jag längtar till....Grötö!

Och under tiden stickar jag snålsockar:)alltså restgarns sockar!
Annars är allt bra med oss.Jag byter arbetsplats och börjar i Kållereds omvårdnads team,detta på grund av arbetsbrist hos oss i Lindome.Valet att flytta på mig är mitt eget och vi har inte tillräckligt med brukare och vi fick erbjudande om jobb i Kållered.Nästa gång vi får bortfall av brukare och någon måste flytta på sig så kanske man inte alls vet vart man hamnar så jaa när jag visste att det var Kållered så tackade jag ja.Jag kommer att få närmare och kan cykla och de vänner jag har skaffat mig i Lindome finns kvar även om jag flyttar på mig.
Under min tystnad så har det ramlat ner paket i min brevlåda.Tackar! Paketet till vänster kommer från Irene och det till höger från Karen.Many thanks!
Nu ska jag ut i det underbara vädret.
Må så gott alla där ute.

No comments: