Wednesday, August 19, 2009

Det är aldrig för tidigt att börja med julklappar :)

Färdig halsdukar.
Den ena är stickad i resterna efter Norrskens sjalen i Galadriel.Gjorde den spets stickad.Den andre är stickad i Rowan Tapesery.
Har som sagt var börjat med lite julklappar.
Barnen har börjat skolan och jag har min sista semestervecka. Jag njuter av ledigheten,ok det har varit,är,mycket samtal,möten med div folk för skola och dyl men det har gått jättebra.Jag har ju haft med mig små projekt att sticka på mellan mötena,har fått en hel del gjort.De större stickningarna sonens tröja stickar jag på i mitt soffhörn.Sonen talade om att det börjar bli kyligt på morgonen...och vore bra med en stickad tröja...Strax ska jag börja på kroppen,gissa om han är med och inspekterar så att det blir bra.

Annars så går livet sin gilla gång,jag sitter med kalendern och planerar hösten och jaa jag har lite för lite helger...Ska dock ha semester igen :)månadsskiftet september-oktober och det är för att jag vill det!Nja jag ska faktiskt på stick och symässa i Borås ena helgen och sedan ska en helg till värmland och gå en kurs i Fair isle stickning.Sen så ska jag och vännen G och P gå på Ladies Night!
Sen ska jag jobba lite också...så ja jag har för lite helger helt klart.

Må så gott alla där ute.

No comments: