Thursday, August 13, 2009

Sallykoftan och dotterns kofta är färdiga!!! + lite annat.

Bilderna kom ju givetsvis i fel ordning men vad gör det :)
Först kommer en avlång sjal som vännen P har en kompis som beställt.Färgen kommer tyvärr inte till sin rätt,den är grå över till stålblå .En jättefin färg.
Sedan kommer ett gäng sockar.De gröna och gula är bestälning från syskonen E och E.Lillebror E satte på sig de på en gång och dagen därpå så skulle de med till dagis.Jag har kvar garn så jag ska göra vantar åt dem så att det matchar sockarna.Det tredje paret är en födelsedagspresent.
Dotterns kofta är nu färdig och hon är mycket nöjd.
Här kommer den äntligen Sally!
Den blev jättesnygg och ja jag är nöjd med den men jag kommer inte att göra nån mer!
Det har blivit stickat en hel del,snart färdig med ärmarna till sonens tröja också.

Stickat jaa,jag har stickat lyssnat på talbok och funderat och funderat och funderat lite till.Det har hänt en del,nej inget tråkigt men saker som behövs tänkas,vändas och vridas på innan man vet...Jag mår bra men jag måste tampas med mitt självförtroende,om att jag duger som jag är,att jag är värd att satsas på,jag har blivit ganska tilltufsad de sista åren men...jaa vad som händer och sker vet jag inte men jag tar ett steg i taget så får vi se.
Så nu har jag tänkt att tro på mig själv!
Må så gott alla där ute.

No comments: