Thursday, August 13, 2009

Semester!

Har nu haft semester ett tag.
Veronica har varit här och jag fick lingarn och ett doftljus i födelsedagspresent.
Vi var bla på skroten i Skene. Där köpte jag lite tyger till mina lapptäcken. Vi var också på Nedergården men där blev det bara inköpt ett nystan Rowan Tapesery,jag har fått 2 st och nu tänkte jag göra en halsduk till jul och ville ha ett till så den blir bra i längd.
Vi var även på Karma och där följde det med lite alpacka till mitt belönings projekt när jag tömt stickkorgen.
Annars har jag och Veronica mått gott,varit och hälsat på vännen G och på väg dit tog vi med oss vännen P. När min första vecka var slut och Veronica åkt hem kom barnen hem!
Barnen och jag har bara prioriterat oss själv och gjort saker vi ville,pysslat och mått gott. Tagit hand om varandra.

No comments: